Leithfield Beach - Reisverslag uit Leithfield, Nieuw Zeeland van Jan & Marij - WaarBenJij.nu Leithfield Beach - Reisverslag uit Leithfield, Nieuw Zeeland van Jan & Marij - WaarBenJij.nu

Leithfield Beach

Blijf op de hoogte en volg Jan & Marij

25 November 2012 | Nieuw Zeeland, Leithfield

Na alle activiteiten tot nu toe zijn we nu een beetje aan het "uitdrijven" wat de vakantie betreft.
Vanmorgen naar Rakaia gereden. De plaats waar Inge en Stefan 2 maanden in een oude bus hebben gebivakkeerd bij mensen in de tuin.
Deze locatie gevonden!!
Bij aankomst was er jammergenoeg niemand thuis :-(.
Een briefje achtergelaten en een foto van de bus genomen (van afstand).
Hierna via een omweg en een heerlijke pauze in de zon aan het water naar Leithfield Beach gereden.
Het is al een paar dagen echt zomers weer. Zonnig en gemiddeld zo'n 25 graden!! 's Avonds koelt het wel snel af.
Zal over een paar dagen wel weer wennen zijn die Hollandse temperaturen.
Hier is het best raar dat alles in kerstsfeer komt met die hitte!

• 26 November 2012 - 08:31

Familie Schepens:

Hoi Marij en Jan,

Fijn om jullie beriichten te lezen, we krijgen zo een goede indruk van jullie reis.
    De vier weken vakantie zit er voor jullie bijn op! De weken zijn voorbij gevlogen.
    Geniet van deze laatste dagen en we wensen jullie een goede reis terug naar Oostelbeers.

Groetjes en liefs van ons allemaal,
    Will

• 26 November 2012 - 10:45

Inge:

HAHAHAH Supercool dat jullie er ook echt heen zijn gegaan! Jammer dat er niemand thuis was. Oh en in die bus woont nou iemand (Rolf, de broer van Rob). Het zijn echt gezellige mensen.

Oh en toch weer iets wat ik nie ken; Leithfield Beach... haha.

• 26 November 2012 - 20:16

Ellen:

Haha bereid je maar vast voor inderdaad op het weer hier, je wordt hier serieus bijna weggewaaid en het regent en is koud.

• 26 November 2012 - 22:03

Etienne:

Hallo wereldreizigers,

Ik heb vandaag weer alle verhalen bij gelezen en de prachtige foto's bekeken, super!
    Ik zou zo weer terug willen!!
    prachtig mooi om jullie reis zo mee te maken!!

Jan & Marij

Hallo allemaal, 5 jaar geleden hebben wij met ons gezin een camper-rondreis gemaakt door Australie. Geweldige ervaring, voor ieder van ons. Het smaakte naar meer. Nu is het dan zover! We gaan (nu met ons tweetjes) een camper-rondreis maken door Nieuw Zeeland. We willen proberen om op deze site regelmatig onze ervaringen te beschrijven, zodat iedereen met ons kan meegenieten. Veel leesplezier. Jan & Marij

Actief sinds 28 Okt. 2012